2009/05/22

Trans.

Sedan alla barnen kom har jag blivit en rygg ömmare och därmed massagefreak. Det bärs, lyfts, böjs och liggs i alla möjliga och omöjliga ställningar. Och efter två ryggskott som var två ryggskott för mycket fick jag idag detta säte av min darling make; Shiatsu Back and Shoulder. Det är så nördigt skönt! Jag sitter med ett fånigt flin i fåtöljen och vill att tiden skall stanna. Och det värme i. Jag är så såld. Det är ett sånt här säte som skall ligga i goodie-bagen man får med sig från BB.
- Maaaammmma! Maj har bajsat!
- .... mmmmmm... vad bra....
- Mamma! Tooorka mig! Jag har baaajsat!
- ... torka dig själv, Märta...
- Det kom bajs i håååret! Och på mattan! Och på Stellan!
- ... vad duktig du är... fint... jag sa ju att du kunde själv...

Shiatsu Back and Shoulder kommer att bli för mig vad the Rabbit blev för Charlotte i SATC. Massage som massage liksom.

Bild från OBH Nordica.

1 kommentar:

Kalle sa...

Vilken bisarr grej! Men det är säkert väldigt skönt att sitta i den :) Du får toppa det med ett simultant fotbad.